ارز دانشجویی

30 سال پدر در خدمت دولت بود. آن روز که با موتور اداره به منزل می آمد و برای امور شخصی از موتور شخصی استفاده می کرد و یا آن روز که راننده با خودرو اداره پدر را به منزل می رساند اما برای مابقی امور خانواده خودرو شخصی استفاده می شد. آن روز که از کمترین امکانات قابل دسترس و محقش کوچکترین استفاده را نمی برد، آموختیم که ریالی دریافتی از دولت حکم بیت المال دارد و باید در روزهای حساب و کتاب پاسخگو بود. زیادند آدمهایی که محقند و از حق خودشان استفاده می برند، اما نه پدر در خود توان پاسخگویی در به جز حقوق کارمندی اش می دید و نه من توانی در پاسخ به استفاده از ارز دانشجویی!
به آرمان هایم وفادار می مانم… خواه این آرمان ها مخالفی هم داشته باشد…
از همین جا به مخالفان آرمان هایم درود می فرستم و نظرات آن ها را به دیده احترام منتشر می کنم.

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.