یکشنبه , ۱۵ مهر ۱۴۰۳
خانه / اقتصاد - تجارت / مشتری مداری در سوپرمارکت

مشتری مداری در سوپرمارکت

اینجایی که الان زندگی می کنیم خیلی جای داغونیه…
آدمهای عجیب غریبی هم داره…
سعی می کنم هر از گاهی که فرصت شد مواردی رو اینجا بنویسم.
امروز رفتم یه سوپر مارکت دیدم بستنی 8 دلاری رو حراج زده 2.99 دلار… تو سبد خرید یه دونه گذاشتم و رفتم پای صندوق. موقع پرداخت که شد احساس کردم جمع کل یه کم نسبت به خرید من بیشتر شده… بدون توجه به موضوع خاصی پول رو پرداخت کردم و بعد از گرفتن رسید دیدم که قیمت بستنی 8 دلار نوشته شده. سراغ Customer Service رفتم و موضوع رو گفتم.

خانم محترمی بود و گفت لطفا چند لحظه صبر کنید. سریع تلفن رو برداشت و با جایی تماس گرفت و بعد از عذرخواهی گفت حق با شماست اشتباهی شده. مبلغتون رو چطوری پرداخت کردید؟
گفتم با کارت اعتباری. گفت کارت رو داخل دستگاه بزارید و وجه برگشت داده بشه… با کمال تعجب دیدم مبلغ 8 دلار برگشت داده شد.
پرسیدم چرا مبلغ بیشتری برگشت دادید؟
گفت اشتباه از ما بوده. علاوه بر اینکه کل مبلغ رو برگشت دادیم، بستنی شما هم رایگان خواهد بود!

همچنین بررسی کنید

خدمات بانکی در کانادا

مجموعه نوشته های من با تمرکز بر تجربه های استفاده از خدمات بانکی در کانادا را در …

یک نظر

  1. سلام حالا بستنی خوشمزه بود اگرایران اون بستنی رابخری صندوقدار 800تومن را 1000 تومن میگیره میگه خرده ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.